איטום אדנית עץ עם יריעת PVC

איטום האדנית הכרחי מאוד על מנת שלא תהיינה נזילות של מים מהאדנית לרצפה וכן על מנת שאפשר יהיה לנקז את האדנית בצורה מסודרת למערכת הניקוז במרפסת וכמובן בכדי לשמור על העץ שלא יירקב מהמים.

ראינו במשך השנים כבר הרבה דברים מוזרים שמתחזים לאיטום אדנית עץ. החל מניילון או פלריג שחור או אדנית פלסטיק בתוך האדנית עץ וגם יש כאלה שלא עושים כלום. אז באופן חד משמעי אפשר לומר שכל השיטות הנ"ל לא שוות כלום והאדנית לא אטומה!!  הדרך היחידה לאטום אדנית היא באמצעות יריעות pvc. אין דרך אחרת, אמינה וטובה שאפשר לתת עליה אחריות למשך הרבה שנים של שקט.

לא נעים להגיד אבל במשתלות או במחסני עצים לא מוכרים את המוצר המושלם. נכון שאפשר למצוא שם אדניות עץ בכל מיני צורות וגדלים אבל אין  אצלם את המוצר מושלם שמתאים לכם בדיוק. הסיבה ברורה,  מחסן עצים מוכר עצים ומשתלה מוכרת צמחים. בכדי למכור אדנית עץ אטומה בגודל הרצוי שתתאים לצמח הרצוי כדאי לפנות ליצרן אדניות עץ שגם מבין משהו בצמחים ואז מקבלים בדיוק את מה שצריך.

למה יריעות ולא אדנית פלסטיק?

היתרון הגדול בשיטת איטום באמצעות יריעות pvc הוא שניתן לבחור את גודל האדנית לפי הצרכים והמידות הייחודיים למקום בו מוקמת הגינה ולא לפי גודל נתון של אדנית פלסטיק. בדרך זו כל גודל וצורה אפשריים והאיטום מתאים למידות הפנימיות של האדנית אותה בחרנו. אפשר למשל לעשות פינות בגינה עם עצי פרי גדולים בתוך אדניות גדולות במיוחד ומתחת להן אדניות קטנות יותר במפלס נמוך עם שיחים משלימים ופרחים ואלמנט מים קטן ועוד מיליון ואחד וריאציות של עיצוב הגינה בדיוק לפי הפנטזיה.

יש הרבה סוגים של יריעות pvc ויש חברות שונות מהארץ ומחו"ל. ההבדל בין היריעות מתבטא בעובי היריעה ובסוג ה pvc  ממנו היא עשויה. לא ניכנס לזה, כי זה מורכב ולא חשוב.  זה מתחיל עם 0.4 מ"מ עד 2 מ"מ  וזה יכול גם להתבטא במשקל למטר מרובע.

אחרי הרבה ניסיונות בשיטות שונות של איטום הוחלט אצלנו ללכת על יריעת שמשונית 610 גרם למ"ר. המחיר של היריעה הוא סביר וניתן לתת תוצאה של 100% איטום בלי דאגות שמא תהיה נזילה במשך השנים. בעבר עבדנו הרבה עם יריעה אחרת המכונה אחסנה יבשה 0.7 מ"מ אבל הפסקנו עם זה כי לא מצאנו הבדל. אצל היצרן של האיטומים שנמצא בפתח תקווה ניתן להזמין איטום לפי מידה ומקבלים את זה מוכן ומולחם בדיוק במידה הפנימית של האדנית. מי שרוצה, נשמח לספק פרטים ומידע נוסף

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.