החלום לגינה פרטית ומעוצבת שתהיה רק שלנו ממשיך להאיץ קדימה , אך מה עושים כאשר אין ממש גינה או שטח לגינה אלא רק גג? האם קיים סיכוי אפילו קטן שתהיה אפשרות ליצור גינה על הגג? ובכן הראש היהודי ממציא לנו פטנטים לא כך? גם לזה יש פתרון. גם לאלו שגרים בעיר עמוסה צפופה אך בכל זאת רוצים לצאת למרפסת ולהרגיש בטבע- גינות גג הן הפתרון המושלם לכך. אבל מה זה בעצם? איך הופכים את המרפסת לגינה?

הגינה עולה לקומה גבוהה

תחום עיצוב גינות גג הפך בשנים האחרונות להרבה יותר פופולארי , כל החידושים והטכנולוגיות הגיעו גם לגינת הגג. בעצם מדובר על העתקת גינה והעברתה לגג- לכל המשתמע מכך. עם דשא, גדר, עציצים, פרחים וכן גם עצים יכולים להיות בגינת הגג. אבל בשביל שזה יקרה ויראה מוצלח והכי חשוב טבעי צריך להיעזר בשירותיו של מקצוען, אחד שיש לו את הידע, הכלים והמקצועיות להפוך מרפסת , גג לגינה של ממש. זה מתחיל מבניית תשתית חזקה ועמידה אשר תדע לנקז בצורה מדויקת את מי ההשקיה של הגינה לתוך צינור ניקוז וכל זאת חייב להתבצע ללא פגיעה בבניין עצמו- פעולה הדורשת מיומנות רבה. זה לא מספיק כיוון שגם חומרי איטום נדרשים פה על מנת שלא תיווצר נזילה שתגרום להצפה יש צורך להתאים את חומרי האיטום למבנה. למידע על מערכות השקיה

גינת גג מותאמת לבניה המודרנית

הבניה המודרנית רק עולה וצוברת תאוצה , ניתן לראות את תנופת הבניה בכל רחבי הארץ, יחד אתה גם הביקוש לגינות גג עלה וזאת בשל הפתרון הקרוב ביותר לגינה של ממש. אם עד כה רק בתים צמודי קרקע או בית בודד יכול היה ליהנות מגינה פרטית הרי שהיום כבר כולם יכולים להצטרף להנאה הזאת. גם בתי מסחר ובנייני עסקים ראו את הפוטנציאל ויצרו לעובדים פינה ירוקה על הגג. כך כל הצדדים נהנים גם עובדי המקום יכולים לקחת להם הפסקה קטנה ולשבת בניחותא בגינת הגג ,וגם תפוקת העבודה עולה כי מתחשבים בצרכים שלהם.

טבעי להרגיש על גג העולם

מי אמר שאם יש שטח קטן אי אפשר למקסם אותו ולייצר גינת גג מושלמת? ובכן אפשר אבל! כל עוד זה נעשה ע"י חברה מקצועית ואנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שיודעים כיצד להפוך גג "ערום" לאזור פורה וצומח . אנו באדניות יפו מייצרים ומעצבים גינות גג, אדניות, ספסלי עץ מיוחדים ומותאמים אישית, בעזרת טכנולוגיה וחומרי גלם עמידים לאורך זמן. אנו באדניות יפו נשמח לסייע ולייעץ בתחום עיצוב גינות גג. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי ולקבל טיפים והצעות כיצד לשדרג את הגג ולהפוך אותו לגינה פורחת ומהנה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.