אתנו הגינה שלכם יכולה להתגשם

אדניות יפו היא חברה וותיקה בתחום עיצוב, תכנון, פיתוח והקמה של גינות גג ומתחמי חוץ, ומתמחה בעבודות עץ על כל סוגיהן – חיפויים ודקים, ריהוט גינה, אדניות, ספסלים, פרגולות עץ, מטבחי חוץ ועוד, והכל בהתאמה אישית!

יישום מלא של פרויקטים תחת קורת גג אחת

תכנון והקמה של גינות גג מצריכים מגוון התמחויות מתחומים שונים, שבדרך כלל מאלצים את הלקוח לפנות אל מספר אנשי מקצוע – מהנדס, אינסטלטור, חשמלאי, מתקין פרגולות ועוד. עם אדניות יפו אתם יכולים להיות רגועים ושלווים, מכיוון שאנו חוסכים לכם את הטרטור שבחיפוש קבלני עבודה, השוואה של הצעות המחיר והתיאום בין אנשי המקצוע השונים. אנו למעשה מכסים את כל העבודות שנדרשות לעיצוב ותכנון הגג עד לרמת הגימור הסופית ומקפידים על ביצוע ברמה הגבוהה ביותר!

על מנת להיות הטובים ביותר ומומחים בתחומנו, אנו פועלים בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע שעובדים אתנו כבר הרבה זמן  שמתמחים בכל תחום שרלוונטי לתכנון והקמה של גינות גג. אנשי המקצוע שלנו הנם בעלי הסמכה לעסוק בתחום פעילותם ומנוסים בעבודה בתנאי שטח מורכבים ומאתגרים, במסגרתם אנו גם מספקים פתרונות יעילים, מהירים ויצירתיים לכל תרחיש. אם יש שאלות נוספות אפשר לראות בעמוד שאלות ותשובות נפוצות.

לגינות גג יש מאפיינים ייחודיים שחייבים להילקח בחשבון

  • תכנון והקמה של גינות גג מתאפיינים במפרט טכני מורכב, שלוקח בחשבון את תשתיות של  צנרת ניקוז וצנרת ההשקיה, איטום הגג ומערכות חשמל לתאורה ואביזרי חשמל שונים (במטבחי חוץ, במתקני ספא וכדו'). כמו כן, תכנון מוקפד ועבודה נכונה מול בעלי מקצוע ואדריכלים הינם הכרחיים לצורך תוצאה איכותית ולשביעות רצון הלקוח.
  • גינות גג מתבססות על צמחייה שגדלה במכלים מחומרים ומגדלים שונים. אנו באדניות יפו מתמחים קרוב ל – 3 עשורים בפיתוח גינות גג בהתאמה אישית. כלומר, עיצוב ותכנון שנעשים באופן אינדיבידואלי עבור כל לקוח ובהתאם להעדפותיו, תנאי השטח והחלל הספציפי שאנו מעצבים. את האדניות שלנו אנו בונים מעץ אורן פיני, ועוד מגוון סוגי עצים, שכולם הוכחו כעמידים בפני שינויי אקלים וכחומר גלם עמיד וחזק לטווח הרחוק.
  • בחירת הצמחייה ששותלים בגג מושפעת ממאפייני האקלים בגג שמעצבים – כמות הרוחות, השמש הלוהטת בימות הקיץ וכמות הגשמים באזור הגאוגרפי. על ידי בחירת צמחייה שמתאימה לסביבת חוץ שכזו ניתן ליהנות מפריחה ומגג ירוק ורענן.
  • בתכנון והקמה של גינות גג חשוב לקחת בחשבון פתרונות הצללה וקירוי יעילים ועמידים, וכן ריהוט מתאים שיהיו עמידים, חזקים ולא יינזקו מחום, מאור השמש, ממי הגשמים ומהרוחות.
  • הגובה הוא אלמנט שמשפיע על בחירות שונות בעיצוב גינות גג, החל מסוג הצמחייה ששותלים בגינה, מיקום הצמחים והרהיטים, המיקום שלהם בחלל – תלויים, צמודי קיר, צמודי רצפה וכדו'.
  • לפני ואחרי הכל – בטיחות!!! אנו מתחייבים על תהליך עבודה בטיחותי ועל תוצאה סופית בטוחה. ההקפדה על נושא זה הנה קריטית במיוחד כשמדובר בהקמה של גינות גג, שכן חייב לקחת בחשבון את אלמנט הגובה בכל חלק מתהליך העבודה ובכל החלטה, ולו הקטנה ביותר.

כמה מילים על תהליך העבודה

גינת גג היא פרויקט ייחודי ומורכב, ואין להקל ראש בשום פרמטר לאורך כל התהליך.

תחילה מגיעים אל בית הלקוח, מכירים את השטח ובוחנים את האלמנטים השונים. חשוב לנו להכיר את הלקוח ואת דרישותיו, את הסגנון שהוא מחפש ואת חוויית הבילוי שהוא מבקש לקבל מגינת הגג שנעצב עבורו.

מאחר ואנו מעצבים לכל לקוח גינה, רהיטים, אדניות ופתרונות הצללה בהתאמה אישית, אין גבול ליצירתיות, וזה מה שהופך את העבודה להרבה יותר מהנה, מעניינת ומאתגרת, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים!

בתום הפגישה אנו מבינים מה הלקוח רוצה ומבקש ומה התקציב שעומד לרשותו וניגשים להכנת תכנית ומפרט. מספר ימים בלבד מתום הפגישה אנו מוכנים לתת ללקוח מפרט מפורט של תהליכי העבודה, הדמיה והצעת מחיר.

אפשר גם לעשות את זה לבד – נהיה אתכם לאורך כל הדרך

יש שבוחרים לעצב את גינת הגג שלהם בעצמם – אנחנו לגמרי מפרגנים – אבל תמיד מלווים כל לקוח בכל צעד ובחירה, כולל הכוונה לחומרי גלם איכותיים בהתאם למפרט העבודה ועד לייעוץ מקצועי בכל נושא שהוא – אילו צמחים כדאי לשתול, איזה סוג עץ מתאים לחיפוי הרצפה, איזו זווית ליצור בגג הפרגולה ולאיזה כיוון להפנות אותה ועוד.

כמו כן, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את השירותים המקצועיים שלנו בעיצוב אדניות, הקמה של פרגולות וחיפויים, עיצוב ריהוט גן ועוד.

גינה על גג העולם

גינת הגג שלכם צריכה להיות נווה המדבר הפרטי שלכם, שיפגיש אתכם בין שמיים וארץ ויעניק לכם מתחם שכולו רוגע ושלווה.

הנה כמה רעיונות שיוכלו להפוך את הגג שלכם לפינה הכי נחשקת בעיר, אבל כולה שלכם!

  • פינת ברביקיו – הבילוי הכי אהוב על הישראלים הוא הכנת בשרים במעשנה או בעמדת ברביקיו מקצועית. כשהגג פתוח לכל רוחות השמיים אתם יכולים לפנק את עצמכם ואת האורחים בארוחת שחיתות, וכל זאת מבלי ללכלך את הבית כלל!
  • מטבח חוץ – ואם החלטתם לבשל על הגג, באפשרותכם לבנות מטבח חוץ, שמתאים בדיוק לצורכי הבישול והבילוי המועדפים עליכם. אתם יכולים לחסוך את ההתרוצצות בין המטבח לגג וליהנות מאירוח קליל ומהנה, כשכל מה שאתם צריכים נמצא ממש בהישג יד – מארונות אחסון מעוצבים בהתאמה אישית ועד לכירה וטאבון לפיצה.
  • פתרונות הצללה – עיצוב פרגולה מעץ תבטיח לכם ניצול מרבי של גינת הגג שלכם בכל עונות השנה ובכל שעות היום. עיצוב פרגולות מעץ בהתאמה אישית מבטיח לכם ניצול שטח יעיל וחכם ומשתלב נפלא עם אדניות עץ מעוצבות, ספסלי עץ ועוד. יתרונן הגדול של פרגולות העץ הוא עמידותן בכל תנאי מזג אוויר, צורכי תחזוקה נמוכה ומראה שמשתלב נפלא בכל סגנון עיצוב שתבחרו.
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.